Data e postimit: 2017-06-05 22:24:54
Lexime: 3500
Une
Lloji: Ese informuese
Tema: Une
Autori: Eda
Shkolla: ANONIM
Klasa: IX ( Per momentin :P)
Qyteti: Elbasan
E-mail: eda.eda@gmail.com


Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZITENCA E PERNDISE" qe lidhet me besimin tuaj nese egziston ose jo Zoti. Pasi te hap diskutimin une do te parashtroj edhe idete e mia qe e vertetojne kete...
<PRES KOMENTET>
-EDA-

Vepra te ngjashme
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Teksti analitik dhe teksti sintetik
Teksti analitik , te vecantat : 1-analizon dhe zberthen informacionin; 2-jep te dhena te detajuara; 3-informacion i hollesishem. Teksti sintetik , te vecantat : 1-i jep te dhenat te permbledhura; 2-jep te dhena per teresine e problemit. Te perbash...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetvetja
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Diktatura
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri? Jo. Shko thuajini mesuesit qe nuk ju pelqen teksti. Ju shan je? Jo. Thuajini policit aty afer se jeton ne nje shtet koti. Do te te beje gje? Jo… Per k...
Autori: Çetina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja por lendohesha me vriste cdo fjal dhe cdo gjest me te vertet nuk knaqesha me pak doja gjithnje e me shum ndonese ne kete rast se meritoja Por ndjeja per t...
Autori: De..... · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Une Kryetarja e Ardhshme e Bashkise
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrjen tuaj ne kete organizim dhe per mbeshtetjen tuaj te plote. Jemi mbledhur ketu per te diskutuar per problemet qe keni prandaj ndodhem para jush per te s...
Autori: Anisa · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur qytetare te ketij kombi! Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij populli! Mendohuni mire! Mundohuni te kuptoni per nje cast se cfare po humbisni! Po humbisni vite e shekuj te tere histori te njerezve qe hodhen themelet e ve...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur qytetare t ketij kombi! Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij populli! Mendohuni mire! Mundohuni te kuptoni per nje cast se cfare po humbisni! Po humbisni vite e shekuj te tere histori te njerzve qe hodhen themelet e ven...
Autori: nartila · Lloji: Ese filozofike · Tema: atdheu
Une Milosao Une shpirti i tij (Milosaos) u shkeputa nga trupi, gjaku i te cilit lagu ate dite token e te parevete mi. Nese do me kishin pyetur se cila ishte vdekja qe doja, do i isha pergjigjur “vetem kete. Te jepja jeten per vendin tim.” Vendin...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Leter · Tema: leter zyrtare
I nderuar zoti x: Me lejoni te prezantohem si fillim. Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete. Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi dramatike · Tema: PERSONALE
MOS VDIQ KAQ SHPEJT STE KA ARDHUR DITA E DIN???PAS ERRESIRES DO TE DALE DRITA NUK DO TE RRINE GJERAT KESHTU SIQ JANE CDO GJE DO TE NDRYSHOJE MOS VDIQ,RRI EDHE PAK SHIJO KETE QE UNE PO SHIJOJ MOS E HUMB BESIMIN TEK VETJA MOS E MENDO ATE QE K...
Autori: Ni-gers kuksioni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite Pz nuk di cfare me shkrujt po shnet bisha
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...
Autori: igem jalam · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te jesh individualiste
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka nga ata qe nuk e kuptojne boten tende por te shikojne me nje sy tjeter. Bota ime eshte larg zhurmave dhe belbezimeve.une qendroj individualiste kur duhet sep...




Komentet e fundit!

Emri: KEJSI
Email: KFUQYnfbwqmtygfq@gmail.com
Komenti: besoj se zoti ekziston

Emri: KEJSI
Email: KEJSI.BOGDANI1@GMAIL.COM
Komenti: UN BESOJ SE KA ZOT

Emri: uuuuui
Email: asdfghjkl@gmail.com
Komenti:

Emri: uuuuui
Email: asdfghjkl@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com